Pembaca Blog Ini...

Wednesday, March 24, 2010

Terima kasih, abah!

Baru-baru ini, abah dan adik adik ipar pi bercuti ke Cameron Highland.
Lepas kami pi mini honeymoon kat Cameron Highland tu,
semua orang dah macam meroyan nak pi sana.. Hah hah hah...


Abah belikan saya bantal strawberry!
Kena tutup muka sebab malas nak pakai tudung!


Cantik tak?
Ada strawberry timbul kecik2 enam biji.


Abah belikan cik abang teh Cameron dengan strawberry kering..


Terima kasih!

Harapan saya, agar abah akan pergi melancong ke Kanada pula.
Dapatlah saya ole-ole dari Kanada...
(Kenapa Kanada? Entah.. saja je nak sebut Kanada)

3 comments:

zh-ena said...

bestnya klu dpt tidor kat cameron skang nie
sejukkkkkkkkkkkkkkkkkkk jea
skang nie plak ena kat opis panas gila

~ain said...

uii.. masuk dalam kereta laaa ada aircond.. heh heh heh

honeylanz said...

ni yg rs nk pg lagi nih.. sbb x jumpa lak bantal yg ada strawberry timbul gitu ;)