Pembaca Blog Ini...

Wednesday, March 24, 2010

Aktiviti Naim di PBAKL 2010

Perkara pertama yang dia buat ialah
berkunjung ke gerai melukis karikatur.
Semua orang dah buat karikatur, dia sahaja yang masih belum.
Jadi, dia pun buat lah.

Siap suruh mak beli kan frame gambar!


Ada rupa macam Naim tak?
Dia suruh pelukis tu buat dia jadi Ben10.
Terus jadi, Naim 10..
hah hah hah


Naim minat melukis. Jumpa di gerai PTS, dia terus beli buku ini.
Origami dan Kartun Haiwan.


Dalam buku Origami tu, ada tunjuk langkah demi langkah.
Bagaimana nak buat origami!


Dalam buku Kartun Haiwan,
ada cara bagaimana hendak melukis kartun haiwan.


Masa balik dari PWTC tu,
Naim bad mood sebab dia tak dapat 3 buku.
Dia dapat 2 buku je.
Dia emo gile..
Balik rumah masam je muka.


Tapi, dah lama-lama lepas dia ok terus dia melukis.
Macam-macam dia lukis.


Hari ni dia berlatih melukis lagi!

6 comments:

zh-ena said...

apa buku ke 3 yg tak dpt beli tu

honeylanz said...

pic last tu hasil lukisan naim ke? comel la itik tu..menjadik!

hAnIsAh_aMmRaN said...

comel gle aim.rse cm nak sepuk je muke dia, nak debik blkg dia.ahahaha.
dia lukis ke lukisan2 tu semua?

~ain said...

ena..dia nak suruh kami tawaf satu dewan tu nak cari buku apa yang dia nak. dia sendiri tak tahu buku apa dia nak beli.. hahahah.. tau2 je dia dah emo... sabar je laa

~ain said...

has... naim lukis kura-kura,itik, arnab dan siput tu je.. yang lain-lain semua kakak-kakak abang-abang termasuk abang iparnya memberi tunjuk ajar..

heheh.. dia memang suka melukis!

~ain said...

icah.. dia lukis kura-kura,itik, arnab dan siput tu je..yang lain-lain aku abesam imah am yang lukis.. bagi dia naik semangat sikit..