Pembaca Blog Ini...

Tuesday, May 25, 2010

Claim.. claim.. Oh la la

haaaaa..
Baca tajuk je sudah cukup menggambarkan kegembiraan.
Siap ber oh la la segala kan?

Claim dah dapat beb.. Dah dapat!
Sebelum ni memandang orang bahagian kewangan
seumpama memandang musuh di medan perang.
Sekarang tetiba macam sayang kat orang tu..
hahahahahaha

Kawan tanya, berapa bulan punya claim tu wei
sampai kena ber cek bagai?
(tak mau jawab.. senyum-senyum je)

Dalam otak sibuk nak fikir nak beli itu ini begitu begini.
(Saya manusia bernafsu, ok? Membara ni.. )

Akan tetapi, ingatlah!
Wahai Noraini...
akan pesan suamimu yang tersayang:
Dahulukan mana yang patut, kemudiankan mana yang tak patut!

Baiklah........
(Sambil tiup-tiup memadamkan api-api nafsu
yang membara sebentar tadi!)
Kalau tak boleh nak dipadam gak, jap lagi saya pi amik fire extinguisher!


4 comments:

honeylanz said...

has patut ada fire extinguisher kecik molek..bubuh dlm hbag...cepat nk padam napsu shopping :D

~ain said...

fire extinguisher kecik kang takut tak lut kang has.. HAHAHAHA

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

waah mula tuh senarai panjang berjela sampai cecah lantai.. apa pun berblanja secara berhemah okeh dear :P

~ain said...

mie.. tak leh buat list barang, cik abang dah rampas pen.. hahaha