Pembaca Blog Ini...

Saturday, May 8, 2010

Kisah si Dida (bukan nama sebenar)

Saya baru lepas makan tengahari..
Kenyang alhamdulillah...

Sekarang, tengah duduk-duduk sesaja sambil menaip entri.
Tengok cik abang dah terkroih kroih..
Kejap benar lelap nya?
Siap pesan, pukul 3.30 kejut dia sebab tak solat lagi.
Apa2 sajalaaa...

Saya dapat message di FB inbox pagi tadi dari si Dida (bukan nama sebenar)

Cik, ada baca report group Mansur (bukan nama sebenar) tak????
sbb saya musykil sikit la dgn report dia org...
dia org punya report sama sebijik mcm
yg Aman (bukan nama sebenar) punya...

yg class ngn Yaya (bukan nama sebenar)
ladang buah naga jugak...

Susah juga nak fikir hal macam ni.
Kalau Dida tu boleh dipercayai, ok juga.
Dida pun pernah ada kes bawa toyol juga dulu.
Saya sendiri tangkap dia meniru.
Lepas tu, dia nak berlagak macam suci pulak.
[Mungkin dia sangka saya dah lupa kot hal toyol tu]
Tapi, kalau tak siasat.. macam tak adil pula kan?
Akhirnya, saya jawab....

Kalau penyelia dia kata ok, means ok la.
Kalau awak nak argue, boleh argue ngan penyelia dia.
Kalau saya penyelia mereka, saya akan double check.
That's all..

Sebenarnya, saya malas nak layan si Dida tu.
Hampeh..
hahahah

No comments: