Pembaca Blog Ini...

Friday, May 7, 2010

Malam Jumaat



Kan ada iklan kan kat tv3.
Saya ni kan selalu jugak tengok iklan tu.
psstt.. psstt.. malam jumaat!


Saya ingatkan menda ni adalah perfume.
Untuk lelaki dan untuk wanita.
Sebab dia bunyi pssst.. psstt.. semburan kan?


Rupa-rupanya bukan semburan perfume laaaa oi..
Lurus benar kan saya ni bab2 macam ni.


Macam mana saya tahu?
Hmm.. adalah satu insiden berlaku
membuatkan ada yang buka cerita pasal mendalah ni.


Saya pun diam je..
Sebab nak cover laaaa kan.
Konon2 macam tahu lah kan..


Korang, tau tak apa bendanya ni?
Kalau tak tahu, pi google laaa...


Hahahah
(entah-entah, saya sorang je yang tak tahu)

3 comments:

Tie HT said...

entah..akak tak tau pun, cerita lah..maleh nak google..hik hik ;)

~ain said...

hahaha.. kak tihara.. google laa.. malu nak cerita kat blog.. [sambil kelip2 mata]

CkDs AhRa said...

dulu ingt mender ni utk org dah kawen jerk..rupanya byk gunanya...hahahahha..