Pembaca Blog Ini...

Wednesday, May 12, 2010

Wonderful Husband



Semalam ada satu angin kus-kus datang.
Ada orang tu merajuk.
Apalaaaa mengada sangat.
Padahal pasal hal kasut je pun.
Itu pun nak merajuk-rajuk..

Lepas si perajuk bengang laaa kan...

Si kena rajuk pulak, dia senyap je laaa.
Sambil-sambil dia buat-buat intai-intai nak pujuk kan.
Siap umpan dengan janji-janji manis nak beli kan kasut baru laaa.
Tudung Ariani laaaa (tak de kena mengena langsung)

Si perajuk malas nak layan.
Merajuk tah sampai pukul berapa.
Buat-buat tidur, sampai tertidur terus.

Si kena rajuk diam sahaja
sambil godek-godek Internet
tah sampai pukul berapa.

Tiba-tiba si perajuk (yang tidurnya tak lena)
rasa macam ada orang selimutkan dia.
Oh, si kena rajuk sangat baik hati.
Pastu, si perajuk rasa macam menyesal sangat
sebab merajuk pasal bendalah kecik tu.

Abang... owang minta maaf tau!!!

9 comments:

honeylanz said...

gambar hiasan tu best. :D

Tihara said...

ololo comel nye..kihkih :)

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

ihihihihihi.. saya merajuk kekadang.. last last saya pulak memujuk.. kah kah kah.. hubby tak reti memujuk.. dibionyer saya emo sorang sorang.. kah kah kah

Sidratul Muntaha said...

dah abis merajuk,ko mintak maaf blik tak ain?
jgn tak mtk..ok?!

~ain said...

has.. lawak kan? ada drawer lak tetengah tu.. haaha

~ain said...

has.. lawak kan? ada drawer lak tetengah tu.. haaha

~ain said...

kaktihara? comel ke macam tu? menyakitkan hati oooo

~ain said...

mimie.. kekadang saya pun macam tu.. hahaha.. sabar je laaa

~ain said...

ayu.. haruslaaa memohon maaf. kang tak cium bau sorga kang ..