Pembaca Blog Ini...

Tuesday, July 6, 2010

MyVi Limited Edition

Cantik kan?
kan kan kan?
hahahaha..
Baru lepas SMS cik abang.


"Abang.... kat FB MatZin (Salesman perodua VIVA saya) kata,
MyVi Limited Edition boleh datang tengok ramai-ramai esok"


"Dekat sangat nak g tengok?"


"Maksud dia kat semua showroom Perodua laaa, sayang"


"Hehe.. dah tengok dah semalam. Kat blog abang..."


"Cantikkan? kan kan kan? Kalau beli, mesti orang kolej jeles.. huahuauhuauha"
~ayat tak seswai langsung. ahahhahaa.. nak menunjuk (tak baik ok)


"Tak yah beli je colour pink cat Viva!"


Hahahahhaa.. Tak sesuai langsung.
Cik Puan Ain pakai baju merah jambu naik kereta merah jambu.
Nasib baik tak bawa anjing pakai baju merah jambu


hahahahah


Tadi kata tak suka warna pink!


Tak kuasek ahkak...........
Cantik pun kejap je..
Bila habis cycle trend, ada banyak lagi model yang lebih cantik..


Kalau nak ikut trend, mati laaaa wei.
Tak terkejar...

1 comment:

Zura said...

waaaahhh...mmg menarik...skirtingnye...perrgghhh..