Pembaca Blog Ini...

Thursday, July 22, 2010

No Durian

Agaknya, esok lusa atau di sepanjang musim durian.


Sign ni harus dipamerkan di bilik yang berhawa dingin!

Biar orang reti bahasa sikit.

4 comments:

Sidratul Muntaha said...

ahahha.
tensen klu org mkn durian dlm aircond
terminology rendah giler.
mcm org takde basic engineering.
ker idung mmg bangsa nomad?

~ain said...

ayu.. tu laaa pasal.. bengang tol aku..

Tihara said...

akk pun takleh bau durian la ni..pening..ni pun dah sakit tekak yang amat..

~ain said...

kak tihara.. durian mmg sedap. tapi kalau bau dia tu mak aiii tak tahan aaa pening.. kalau beli pun, kereta mesti tutup econ. lepas tu buh roti atau arang dalam kereta sbb nak hilangkan bau..