Pembaca Blog Ini...

Tuesday, July 6, 2010

Tahniah, kawanku!!!!

Yanti sudah bertunang Sabtu yang lepas.
Saya dapat tahu dari FB dia.
Terus sms dia.
Beberapa minit selepas itu, dia call!
Dia kata tak nak kecoh-kecoh sebab baru bertunang.
Ye laaa, saya faham sebab saya pun dulu bertunang pun secara rahsia.
=D



Yanti ni housemate / classmate / coursemate
masa kat UiTM Shah Alam.
Kat Segamat pun Kolej Baiduri.
Group assignment sama2.
Merangkap teman meronda
Plaza Massalam, Plaza Alam Sentral dengan PKNS bila nak beli baju raya!
Takpun sebab nak makan KFC.
Teman ke dapur memalam buta kalau lapar cekodok time study week!
Rindu sangat saat2 itu.
Dengan cekodok-cekodok Yanti sekali saya rindu.



Yanti kata dia rindu bihun sup saya.
Saya cakap
"Yanti, bihun sup kita sekarang dah upgrade jadi bakso!"



Akhirnya,
setelah melalui segala suka duka percintaan
selama 3-4 tahun
impianmu tercapai jua!
Syukur sangat-sangat segala halangan itu korang dapat harungi.
Saya ada masa Yanti tengah kena tackle ngan En Rezuan.
"Dah lah tu, Yanti... Study laaaa. Esok final exam, beb... Asyik gayut je.."
Hahahahha



Tahniah, beb!
I'm really happy for you Yanti!!
Semoga cepat-cepat naik pelamin.

2 comments:

Zura Tahir said...

kenalah respet permintaan org kan...

~ain said...

heheh.. semoga dia bahagia!