Pembaca Blog Ini...

Sunday, July 25, 2010

You Got Your POWER!!!!

AMARAN:
Entri ini ada dua keping gambar curi
dari blog adik-beradik.

Adik beradik saya ada 7 orang.
4 lelaki dan 3 perempuan.
Setakat ni, 4 lelaki semua mata terang benderang.
Tapi, yang 3 perempuan semua rabun.
Tak reti jaga mata kot!

Minggu lepas, Imahtun pun buat spek baru.
Power sampai 100.


Icahtun yang paling rabun tahap dewa
kerana power sudah menjadi 200.


Saya pula sudah 150.
150 ni kalau pandang depan memang tak berapa nak nampak sangat.
Kena kerut-kerut kan muka baru oleh nampak.

Tak boleh bayang ada orang rabun sampai 400-500 tu power nya.
Mahu kalau spek patah jadi teraba-raba.


Tiba-tiba teringat kat ex-roomate @ junior masa kat UiTM Segamat.
Dia cakap, kalau minum air carrot susu mata jadi tak rabun!


Ye ke?
Saya tak percaya pun sebab ex-roomate @ junior tu pun
masa tu rabun power 300++ macam tu.


Agaknya sekarang power dia dah turun jadi 100 kot.
Tak pun, dia kena kencing manis sebab hari-hari minum carrot susu.
Nauzubillah...
Saya gurau saja.
Jangan marah ye!

5 comments:

Mama Hanim said...

ada gak petua tgk tumbuhan hijau di waktu pagi..hehe..

Zura said...

tp betul ain...org cakap minum air carrot boleh kurangkan sikit mata rabun...mata jd terang...

~ain said...

mama hanim.. ye ke? tak sempat nak tengok tumbuhan hijau... hehehe

~ain said...

zura.. betul ek? tapi mmg carrot baik untuk mata..

Tihara said...

lg satu makan jambu air..mata terang gak