Pembaca Blog Ini...

Tuesday, August 10, 2010

~Banana was here! Happy Birthday, dear!!!~

Esok hari jadi saya!
Tapi, disambut awal sehari sebab esok kan puasa.
Jadi, sesaja je laaa.. (tak boleh sabar nak makan kek)
Saya suka.......



Balik kerja tadi, nampak ada kotak ni dalam kereta.
Cik abang suka buat suprise..
Naik pening kepala saya kena suprise sokmo..
Jantung berdegup kencang!
=D


Banana Choc ke hape tah nama nya!
I love you....
(Hadiah dah bagi awal dah hari tu...)
Terima kasih, Allah!
kerana masih mengizinkan saya menghirup udara di bumi Mu ini!
kerana memberikan kebahagiaan ini untuk saya........


Semoga kasih sayang-Nya sentiasa mencurah-curah terhadap saya....
Amin.....


6 comments:

Sidratul Muntaha said...

amin
syukur..
selamat hari lahir ain..
semoga pnjg umur..

Zura said...

heppy bday ain...alahai lmbat thlah...sorry..

Nurhayati said...

happy birthday ain.

~ain said...

ayu.. thanks sooooo much, fren!

~ain said...

zura!! tq.. bak hadiah... hahahaha lariksssss!!!

~ain said...

yati.. thanks sooo much, dear!!! kim salam kat Zara.. Lama tak tengok dia dalam blog...