Pembaca Blog Ini...

Sunday, August 1, 2010

Terkejut Badak




Oh......... terima kasih, sayangku!
Walaupun ini bukan hp idaman saya,
walaupun hp ini tak semahal hp korang....
Tapi kejutan itu sangat manis.
Saya rasa di hargai... Sangat-sangat..



Saya tersenyum-senyum hingga ke hari ini.

4 comments:

Tihara said...

Best kan dapat surprise mcm ni..best walopon kejutan itu hanya dgn sekotak pizza

Sidratul Muntaha said...

amin.
alhamdulillah cik abang bg.

~ain said...

kak tihara.. memang walaupun sebungkus coklat cadbury pun, suprise itu mmg manis. terutamanya kalau suami yang buat suprise..

~ain said...

ayu.. tiba angin dia aaa tu. dia kata, hadiah besday aku bagi awal sebab nya harijadi aku tetengah bulan, tak de budget. hahaah