Pembaca Blog Ini...

Wednesday, September 15, 2010

Makan Budok! HAHAHAHA

Suami saya payah sikit nak diajak bergambar.
Sekeping dua dia layan laaaa..
Kalau dah berbelas ratus (bak kata pakcik saya),
dia memang makin lama makin liat.



Tengok je laaaa gambar ni.
Macam-macam gaya dah saya nak paksa dia ambil gambar.

Siap nak baiki songkok segala bagai.

Akhirnya....
(Selipar memang selipar jepun je laaaa
sebab nak pi beraya rumah Achik kat seberang jalan tu je.
Lagipun, tanah berlumpur lagi depan rumah mak.
Rumput belum tanam... )
heheh



Semoga di masa akan datang,
kami boleh ambil gambar raya dengan anak-anak pulak.

=D

2 comments:

Tihara said...

Insya-Allah..akk pn teringin nk tempek pic rya ngan ank2.. amin

~ain said...

insyaAllah kak.. Ameen!