Pembaca Blog Ini...

Monday, October 18, 2010

Encik Hisyam, Kipas dan Takdir Segala Perkakasan Baru..

Tajuk tak boleh blah..
Hahahahaha.. sendiri taip, sendiri rasa nak gelak.. hahahahha
hehehehe


Masa balik dari KL baru ni, cik abang baring sambil tangan atas kepala.


"Hai... settle satu perkara (ambil WUH).
Tinggal satu perkara lagi tak
settle."


"Apa dia, bang?"


"Kipas!"


"Hmm.... abang minta no phone kedai tu tak?"


"Tak..."


"Laaaaaaaaa... abis tu camno?"


"Tulah abang duk fikir ni.. Dah lah resit tu dia ambil balik.
Kalau dia tetiba tipu kata tak pernah beli kipas kat kedai dia pun...
Naya laaaa kita.."



"Hmm.. ye jugak.. Tapi, InsyaAlah..
dua tiga minggu lagi kalau tak de, kita pi
follow up laaa.."


Tak lama lepas tu, cik abang dapat SMS;


Encik Hisyam, kipas sudah siap! Boleh datang ambil....


Lega rasa hati dia..


(((Ada sedikit (banyak sebenarnya) kecalaran berlaku kepada WUH.
Malam tadi, dia senyap je sebab frust. Hati bagai ditusuk sembilu..
Hakikat yang pahit untuk ditelan. ahahaha.. (terover lak)
Mana tak frust? Korang bayangkanlah...
Baru dapat hari Sabtu, hari Ahad dah ternoda.
Nasib baik, salah dia sendiri.
Kalaulah ahkak yang buat?
Alamatnya, habis laaa ahkak kena bambu!))))


Tah lah ek, dia sendiri mengaku dia kena mandi bunga ke apa tah.
Tah tangan panas ke apa, tak tahu la!
Sebab beli apa-apa mesti rosak laaa, tak leh guna laa, kemek laa...


Tangan tak bedung kot!


AMPUN, BANG! hihihiihii

2 comments:

CkDs AhRa said...

hahahaha...sian ise...sabo lah ise ek....bedung terlebih tu...

Tihara said...

haha..ade lak tak bedung..org kata mcm geruh..kadg2 kebetolan je ain..