Pembaca Blog Ini...

Monday, November 15, 2010

Nur Fathiah Amani

Sangat mengantuk ketika ini.



Pagi tadi, awal-awal kami bangun nak pi Pasir Puteh.
Adik ipar saya baru dapat anak.
Jadi, ada majlis cukur jambul sket kat kampung suami dia.



Orang Kelantan memang buat majlis cukur jambul pepagi buto kot.
Adat diorang kot.
Pagi tau.. Memang pagi.
Pukul 7.30 dah start..
Terkebil-kebil mata den tahan mengantuk!
Tapi, dah orang jemput awal pagi kan.
Takkan nak datang petang pulak kot.
Hahahha
(Kau pergi balik sekarang, Ain!)



Saya suka gambar ini.
Sebab muka saya kelihatan kurus.
Hahahaha
(Saya tak dukung bayi kecil, sebab takut oooo! Kecik sangat lagi)

Ini..
Anak sedara baru.
Nur Fathiah Amani.
Pak eh nama Mohd Bakri.

Jadi, Nur Fathiah Amani binti Mohd Bakri...
Semoga jadi anak manis untuk ibu dan abah ek!
Kalau degil-degil nanti Mak Lang tolong debik..
(Mak Lang sangat tak manis)


=)

7 comments:

chugie said...

comelnye die.. secomel namanye tu.

deeja said...

salam singgah@kenal

Zura said...

alo alo alo...comeynye...zura pun xberani pegang bb sbb kecik n lembut sgt...walaupun dh ade 6 org anak buah...xpnah pegang masa drg br lahir..

~ain said...

chugie.. tengok aaa naka sedara sape? hahahhaa tetiba..

~ain said...

deeja! salam kenal.. nanti datang lagi ye!

~ain said...

zura.. nnti dia dah besar sket, ain nak gigit kat pipi dia sket.. hhaha kecik lagi takleh aa.. kesian.. hahha

sumpit said...

comelnyer..
kelantan memang pagi kot. aku pun terkezut jugak....
salam kenal dari qalish