Pembaca Blog Ini...

Monday, December 20, 2010

Cincin Berlian

Malam tadi kan...
saya kan..
mimpi kan...
abang kan...
kasi kan...


CINCIN BERLIAN!!


Yang ketiga dari bawah tu

Tapi, sebenarnya saya dah ada yang ala-ala.
Abang kasi masa tunang (yang bawah sekali) masa nikah (yang dalam mimpi tu)
Yang emas kuning laaaa! Tak de lah berlian tulen ni.
Belum mampu =D


Apesal lak tetiba ahkak mimpi cincin berlian ni?
Alahai.....

6 comments:

Sidratul Muntaha said...

ahaha
sengal!sengal budak ain arini!
ahahahah
ahhaa
ade mksud tu!!
ahahaha

~ain said...

kesengalan melanda weh hujan hujan ni.. hahaha

kalau lah dapat sebentuk cincin berlian ni kan.. tapi, takpelaaaa selam ni tak de pun cincin berlian, hidup segar bugar je pun aku ni.. haha

Zura said...

uiii...best tue kalau jd kenyataan...

~ain said...

zura.. tidur malam peluk jari tu kalau dapat cincin gini.. hahahhahahahha

Anonymous said...

ain, pak habib tgh sales. diamond twist rm888 ;)


has@honeylanz

~ain said...

has.. (saya harap, cik abang saya membaca komen has ini) hahahha