Pembaca Blog Ini...

Thursday, December 2, 2010

Selamat Hari Lahir, Ayah!

Hari ini hari lahir ayah yang ke... (rahsia) hahaha
Semoga ayah dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur dan sihat selalu.



Sengaja tak taruk gambar ayah sorang-sorang dalam blog.
Ini ayah dengan mak dah kepenatan berjalan kat Langkawi.
Mak dah macam nak melekat kat besi tu pun ada gak.. hahahaha




Ini ayah dengan Naim.
Ayah beria-ia nak ambil gambar dengan Naim.
Naim tetiba menggedik tak nak ambil gambar pulak. Ceh betul!Wahai adik beradik yang lain!
Mana entri Selamat Hari Lahir, Ayah kat blog korang?
Ke korang duduk di luar kawasan liputan?

2 comments:

Joy said...

Selamat Hari Lahir utk ayah Ain

Zura said...

selamat hari lahir juga tuk ayah ain