Pembaca Blog Ini...

Thursday, January 27, 2011

Mee Udang

Bukan kat Kuala Sepetang je ada Mee Udang tau!
Kat Pasir Mas pun ada tau..



Saya pergi makan Mee Udang kat situ.



Cik abang makan Mee Udang macam sup tu.
Sepinggan RM6.50!



Saya pulak, order mee udang yang goreng tu.
Sangat hebat rasanya!
Udangnya bapak laaaaa besar....
Pun RM6.50 kot.
Nanti tanya cik abang!



Burrrrrppppppp..
Alhamdulillah!

4 comments:

Zura said...

selera tgk telur mata tue...hehe

zh-ena said...

besarnya udang
nak gak try mee udang kat sini
tapi tak tahu maner yg sedap
kat melaka byk la kan

~ain said...

zura.. makan mee goreng bersama telur mata memang masyuk!! hehe

~ain said...

ena.. kat melaka ada ek? tak tahulah pulak.. kalau kat KL tu mmg tak tahu aaa kat mana.