Pembaca Blog Ini...

Thursday, January 6, 2011

Payungku diangkut orang....

Sejuknya hari ini..


Hujan lebat kat sini.
Air kat sungai pun dah melimpah ruah.


Bawa kereta perlahan gila (ahahah macam selama ni bawa kereta laju pulak aku ni)


Sampai office cari payung kat tempat duduk belakang.
Huh!! Ini mesti 'ada orang' dah bubuh kat bonet ni.
Hangin je.... Dia memang suka mengemas tau.
Habis semua barang saya dia angkut simpan kat bonet!
Dah lah sekarang ni musim hujan lebat, kan!


Nasib baik 'orang' tu ajak pi sarapan.
Jadi, tunggu dalam kereta, dia datang berhenti kan kereta dia kat tepi kereta saya.
Saya pun cepat-cepat masuk dalam kereta dia, dan pi sarapan.
Basah jugaklah seposen dua!


Lepas sarapan, hujan kurang lebat sikit.
Dia ambil payung dalam bonet kereta, kasi kepada saya..
Tak jadi nak marah! =)


Itu yang buat saya sangat sayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang sama dia!
Hehehe


Huh... pukul 10 kang ada meeting!

No comments: