Pembaca Blog Ini...

Tuesday, February 8, 2011

Masak

Petang semalam,
Suami: Yang, sekarang ni abang makan macam tak puas.
Makan apa pun macam tak rasa je lidah ni....


Isteri: Abang selsema kot. Tu yang lidah tak rasa tu....

Suami: Kot nak kena isteri masak kot baru lidah rasa puas.

Isteri: Dush .... Dush ... [Sambil tumbuk-tumbuk bahu manja]



Malam pula,
Isteri: Abang, esok abang nak beli lauk ke?

Suami: Tah lah... Ye kot! Tengok lah macam mana esok.

Isteri: Abang beli lauk sikit dah lah. Untuk sehari dua je.

Suami: Ye lah.. [Jawab macam dah bosan]

Isteri: Eh, abang! Lama dah owang tak masak kan, bang?

Suami: Tau tak pe.......


Hahahhahaha


Baiklah, baiklah....
Petang ini saya masak!


Saya dah seminggu kot tak masak.
Asyik tapau je..
Angin malas tetiba ni..
Takleh panjang-panjang sangat malas nya!
Nanti melarat.........


heheh


2 comments:

chugie said...

bestnye tak yah masak... ekekek:D

~ain said...

chugie.. kalau tak yah masak memang best dan nyaman!