Pembaca Blog Ini...

Saturday, February 5, 2011

Selipar buruk

Cik abang dah lama tak beli selipar.
So, saya paksa dia pi beli selipar baru.
Nyampah eh, tengok selipar buruk dia..
Hahahahahaha



Macam biasa, kalau bawa dia beli barang dia..
Memang lama gila aaaaa nak tunggu dia memilih.
Cerewet sikit kot dia ni kalau nak beli barang sendiri.



Nasib baik jarang-jarang je dia beli barang dia.
Sebab selalu beli barang saya.




Banyak kali duk test test test.
Tak berkenan...



Last sekali tak beli pun yang asyik di test test tu.


Beli yang lain ...



Lepas tu, buat aksi tah apa-apa pakai selipar dalam rumah!


2 comments:

Joy said...

pilih jgn tak pilih ;)

~ain said...

dia ni mmg cerewet sket kak.. letih betul ikut dia pilih barang dia.. =)