Pembaca Blog Ini...

Saturday, February 5, 2011

Dua Kenduri

Hari ini makan gulai kawah dua kali.....



Ada dua jemputan kahwin kat area Setiu ni.



Yang pertama, Huda...
Officemate saya.
Bilik dia sebelah bilik saya.


Yang kedua, rumah rakan sekerja cik abang.
Kalau tak silap namanya Cik Za..
Sekarang, dah jadi Puan Za lah kan?
heheh


Tapi, perut tak ketat sangat sebab
kenduri Huda pergi pukul 11 pagi.
Kenduri Cik Za pi pukul 4 petang.
Cik abang nak tunggu kawan dia dari Kelantan dan pergi sama-sama.



Alhamdulillah...


Kami doakan semoga Huda dan Cik Za bahagia hingga hujung nyawa!

4 comments:

Ecul said...

serronoknyaa p kenduri kawin,..

Tihara said...

eh same la muka pengantin dgn ain..cam adik beradik

~ain said...

ecul.. mmg seronok. rasa bahagia je.. hahah

~ain said...

kak tihara? ahhaha sama ek? maknanya ada rupa cam pengantin lagi ah kita ni akak ek? hahah opsss.. terperasan lak! hahaha