Pembaca Blog Ini...

Friday, March 18, 2011

Macam Tadika

Petang tadi, tengah duk ngecat..


Cik abang, "Dah macam tadika dah pulak warna ni!"



Hahahahampeh je..



Kitorang buat dua ton warna untuk master bedroom.
Biru gelap sikit (dalam gambar di atas) dan biru lembut sikit.
Sama je warna dengan bilik sebelah..
Cuma yang sebelah, biru lembut lebih banyak.
Itu bilik solat, kalau gelap sangat kang nanti payah nak mengaji.
heheh



Tetiba nampak macam gelap sangat biru tu.
Tapi, cik abang kata nanti ada lighting jadi ok laaa..
Lagipun, dia kata bilik nak tidur kan.
Bukan nak membaca pun dalam bilik tu.



Hmmm.. apa-apa lah!



Petang tadi, kejap je ngecat
sebab Cik La dan Andak (pak mak sedara cik abang) datang.
Bila dah gelap, kemas-kemas.. Malas lak nak sambung ngecat.


heheh



2 comments:

ArELeEz said...

selamat menyambung mengecat! ;)

~ain said...

leez.. hehe.. tetiap hari nyambung ngecat... lelama macam bosan pulak.. ahhahaha