Pembaca Blog Ini...

Sunday, March 27, 2011

Wedding Theme

Adik saya nak kawin.. Hahahaha..
Suka! Walaupun, kena beli bunga telur.. hahahaha
Tak pe laaa, dik! (Tetiba)
Ko kahwin laaa cecepat.
Kasik mak ayah tu cucu..
Nak harapkan aku?
Tah zaman tuk adam bila pulak
dorang nak merasa ada cucu.
wakakaka


Tema pilihan yang pertama dulu ialah hitam, putih dan merah...



Tema yang saya nak buat kengkonon masa kahwin dulu.
Tetiba tak jadi sebab rasa macam hijau, krim dan putih lagi menawan (konon)


Tapi, warna hijau kalau kena gaya pilih..
muka akan nampak segar dan lebih ceria!



Pastu, tetiba dorang dah beli baju kelabu maroon la pulak.
Belasah je laaaaa warna apa pun.
Saya dah bimbang, kot kot emak ku membeli
kain pelamin maroon secara keseluruhan.
Boleh pengsan laaa ini macam..
hehehe



"Ain, apesal ko kepochi sangat?"
"Ehhhhhhhhhh.. aku kakak pengantin, ok!"



Selaku kakak pengantin,
saya tak mau pengantin 'tenggelam' di sebalik warna sudah laaaa, kan..
Kang tak jumpa,
"Eh.. mana pengantin? Eh.. kat sini rupanya!"
hahahah.. Sadis..



Nak beli bunga telur
maroon kelabu ke
atau
maroon putih ke
atau
putih hitam (tetiba sangat laaa pulak)



website pilihan warna tema untuk bakal pengantin

4 comments:

ckdsahra2324@yahoo.com said...

hahaha..mana2 pun boleh..janji pengantin nmpk gojes...itu yg penting..hahahaha

Zura said...

samalah ain...eh adik zura nama ain pun nk kwin thn depan insyaallah...kakak dia jugak yg bujang...hehehe..

~ain said...

ck.. pengantin pun jangan duk perasaan sangat.. ahahah (sengaja eja perasaan)

~ain said...

zura.. takpe.. minta set barang kmas sebagai denda langkah bendul! hehehhe