Pembaca Blog Ini...

Thursday, April 14, 2011

Jauh

Saya suka menetap di perkampungan.
Saya suka kampung.
Mungkin kerana saya dibesarkan di bandar, jadi saya sukakan kampung.
Orang yang berasal di kampung, selalu suka ke bandar!
Sama seperti orang kampung sukakan Chipsmore, dan orang bandar sukakan biskut jagung!
hehe


Walaupun kadangkala ada rasa sedikit bosan, tapi selalunya kampung adalah tenang.
Saya seakan sudah serik dengan hiruk pikuk keadaan kota.


Namun, satu-satunya sebab
saya tidak suka tinggal di kejauhan ini adalah...


Saya tidak dapat menghadiri
majlis pertunangan dan perkahwinan kawan-kawan baik saya!


Dek kerana kekangan waktu
dan kesibukan kerja kami berdua (salah seorang)
terpaksa melihat dari jauh sahaja...


Gambar cilok dari FB Farah (tudung hitam).
Farah kawin je saya sempat pi.



Selamat bertunang, Qien!
Semoga cepat-cepat bulan November....

=)


No comments: