Pembaca Blog Ini...

Tuesday, May 24, 2011

Nak Satu!

Cuba korang tengok tudung yang Tiz Zaqya ni pakai....
Lawa nya mak aiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!


Hmm.. orang lawa, kan?
Pakai apa pun lawa.
(Ayat low self confident!)


wakakaka


[Abang, raya nanti nak pakai baju tema warna apa?]

14 comments:

Sidratul Muntaha said...

kaler pink!
ahaha..
ahahahhaha!
ahahahhaha!!
(sah aku takleh benti dah nih!)
ahahahhaha!
ahahhahaha!
ahahhahahhaa!
ahahhahahhaha!

Anonymous said...

Cuba korang tengok tudung yang Tiz Zaqya ni pakai....
Lawa nya mak aiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

Pakai tudung bukan untuk lawa kan... Pakai tudung untuk tutup aurat..
Kan Kan... :)

PUANSTOBERI said...

tudung ni namanya nurkasih. sila dptkan di ariani berhampiran.
tehehehhe :D

~ain said...

ayu.. bukan semua pink menambat hatiku... atau mungkin ini sebab org yang pakai tu lawooo sampai aku boleh tersengih2 tau!

~ain said...

anon... Memang lah untuk menutup aurat. Dah kalau muka buruk, pakai tudung buruk then orang kutuk.. Tetiba orang ain dapat dosa lak kan? so? what say u?

~ain said...

kak reen.. a'ah.. memang Ariani kan? Saboo je haku, kak! hahaha

Sidratul Muntaha said...

cuba ko perati betul2 tgn remy.
cam geram bernapsu jer kat tiz nih?!
aihh!!
ahahhahhaaa
genggam erat tu!!
kah kah kah!

~ain said...

aku tgk tudung je weh, ayu.. tang lain idak laaa aku nak perati..

DaZzlingLilLy said...

lawa pink lembut..nampak ayu jer

pB said...

org lawa , pakai apa pun lawa


lagi lawa kalau dalam filem dan diluar filem pakai tudung macam nie

Nurhayati said...

confirm pasni ain sangat cantik pakai tudung ariani..
jgn lupa post tudung2 baru tu nanti.. nak cuci mata :)

Zura said...

mmg lawa..

ArELeEz said...

eh! u pun lawa gak la.. i pun! ha3..

zh-ena said...

mmg cantik..tapi ena kurengggg skit tudung ada awning nie..