Pembaca Blog Ini...

Saturday, June 4, 2011

Nora-ini BUKAN Nora Elena


Sejak seminggu dua ni, kitorang laki bini sibuk duk layan drama bersiri Nora Elena...
Dah lama jugak tak layan drama bersiri.
Bukan apa.. Malas nak terjebak sebab kalau dah tengok sekali mesti nak tengok lagi..
Itu yang malas tu..


Tapi, tetiba dah terjebak pulak kali ni...

Saya macam menyampah je tengok drama tu sebenarnya.
Sebab apa?
Sebab Nora Elena tu lawoo sangat.
Macam tak logik je ada perempuan lawooo gitu.
Boleh?


Lepas tu, Seth tu romantik betul.
Melebih-lebih lak romantiknya.
Sesekali tengok, best nyaaaaaaaaaaaaa ada orang lelaki layan kita macam tu.
Sekali fikir, macam menyampah pulak.
Tak logik lah weh..
Rimas pun ada..


Laki ahkak, kalau korang nak tahu...
Sejak kenal, tak pernah sebatang, sekuntum bunga pun dia kasi kat ahkak...
Hahaha..
Mesti korang tak percaya, kan?
Sebab tu, masa duk tengok drama Nora Elena ni,
dia asyik gelak-gelak je bila babak Seth kasi bunga kat Elena..


Saya?
Sebab dia tak pernah bagi bunga,
so saya pun idaklah rasa apa-apa dia tak kasi bunga.
Lainlah kalau.. dia selalu kasi bunga,
tetiba tak kasi dah sekarang..
Memanglah saya kecik hati, kan?


Lagipun, saya ni Nora-ini, bukan Nora Elena.


Kan? Kan?


Wakakaka


4 comments:

Zura said...

xlayan cite nie ain sbb romantik sgt...lg pun mcm xpadan je hero ngan heroin tue..hehe..

ArELeEz said...

nora ape, ek? he3..

~ain said...

zura.. cerita yang banyak tak logik, tapi sbb dah tulis dalam skrip kan.. belasah je laaa

~ain said...

leez,, Nora Ini.. lalalala