Pembaca Blog Ini...

Monday, June 27, 2011

Tudung Gila

Eh, lupa nak bagitau!
Hari ini saya pakai tudung macam ni.
Pinjam Icah punya.


Cantik tak?


Tapi, pagi-pagi lagi cik abang cakap, "Macam orang gila!"
Tergamak weh, dia cakap gitu....


Kalau korang? Apa korang rasa?


Saya?
Walaupun saya tak rasa pun saya macam orang gila, tapi memang kecik hati lah, kan?


Tapi, takpe..
Ada hari boleh balas.


[Esok, biar dia gosok baju sendiri! Huh....]


wakakakaka

7 comments:

Sidratul Muntaha said...

ishh..
ade ke kata gitu?!
motip?!
oklah tu weih.
sesekali nak bagi meling2 atas pala.
bukan selalu.

DaZzlingLilLy said...

cantik la..i pun ada satu camni,beli kat indon sana nun..tapi smp ke hari nih tak pakai2 lg sebab susah nak bentuk kt depan tu..

Bui Idzra Ryn said...

aih,sampai hati dier cakap cmtu..huhu..

~ain said...

ayu.. dia tersasul kot.. tp, letih laa pakai tudung gitu sbb dah lama pkai tudung instant awning2 ni kan.. hahaha

~ain said...

lily.. a'ah.. nampak ayu je bila pakai.. =)

~ain said...

Ryn.. dia tersilap cakap kot. mungkin dia tak berniat macam tu. Jadi, saya maafkan je laa.. =)

ArELeEz said...

eh, xgilalah! santek what..?!