Pembaca Blog Ini...

Thursday, July 7, 2011

Girl's Day Out

Raya ketiga, duduk lepak-lepak je kat Melaka.


Hari Jumaat balik Serdang.
Sabtu.......


Makan Johny's kat Alamanda bersama rakan subahat:
Ekin (tukang bawa), FarahBee (tukang belanja) dan Uyun (adik ekin)makan.... gelak... makan... gelak...makan...gelak...makan..gelak....
HAHAHAHA


Ini geng dari kecik sampai besar.
Sejak semua masih kurus langsing, muda belia
sampailaaaaaa masing-masing gemuk!


FarahBee kata, saya macam cupcake menjadi.
Gebu!!! wahahahampeh


Well, Dato' Siti Nurhaliza pun naik berat badan kan?


=)


4 comments:

Tihara said...

salam raya ain..akk pn naik, cane ek nk turun..hormon bahagia terlebih kita ni..hehe..

PUANSTOBERI said...

ha..btul..tgk TokTi mmg naik badannya. Kak reen sng je wat kesimpulan - org takde anak ni mmg badan sng naik. hihi :>

~ain said...

kak tihara... hahaha.. vitamin gembira tu banyak nau.. kuat makan.. hehhee

~ain said...

kak reen.. kalau org beranak ramai pun genuk gak sbb asik beranak je tak dan nak kuruskan badan..

rezeki memasing...