Pembaca Blog Ini...

Sunday, May 13, 2012

Berkat Selamat

Hari ini lega. Ambil cuti sempena kelegaan. hah hah hah.. Tindakan melampau. Tapi, takpe.. Hidup biar sedap. Kena sentiasa beri ruang pada diri sendiri untuk menikmati hidup ini secara positif biarpun kadang-kadang keserabutan itu datang bertalu-talu. Adatlah kan semua tu... Saya belajar perlahan menerima semua hakikat itu sedikit demi sedikit... 


Semalam (Sabtu 12/5), final exam untuk MKT750. Secara rasminya, tamatlah kelas untuk modul tersebut. Final exam boleh jawab walaupun tak tahu betul ke idak jawapan dia. hahaha. Takpelah, itu sehabis baik dah buat tu walaupun (banyak betul walaupun) mengantuk setengah jam pertama. Macam-macam buat untuk tidak mengantuk. Makan kopiko, minum air suam, air sejuk 1liter sepanjang 3 jam exam berjalan. Usaha tanggan kejayaan, kan? 


Selepas itu, datang satu perasaan bercampur baur. Rasa sayang pada Prof. tu membuak-buak sampai  bergenang ayo mata masa dia say, "Sorry for everything and kalau saya marah jerit jerit tu maknanya saya sayang. Sikit pun saya tak de rasa benci. Saya sayang semua.."

Semoga Prof. halalkan semuanya untuk saya....


2 comments:

zh-ena said...

dah lega exam dah habis..ena ada lg class akhir june baru start exam

~ain said...

ena.. a'ah kan.. lega sesangat.. boleh enjoy.. kakakakakka