Pembaca Blog Ini...

Monday, November 19, 2012

Kenduri Lagi

Kenduri sambut menantu kat rumah Ateh (kakak emak). pada hari Sabtu.
Saya dah masuk pintu UiTM Dungun dah nak pi kelas. 
Tapi rasa macam tak berapa sedap hati. 
Terus ajak cik abang pi Kuantan. 
Selamba je skip kelas.


Saya rasa macam tak best lah sebab dah janji nak datang. 
Tetiba tak datang. 
Sebab Prof. tetiba tukar jadual. 
Pening kepala saya..
Sudahlah masa akad nikah dia saya tak datang 
sebab adik menikah jugak kat Batu Pahat. 


Ini kira sepupu rapat ni. 
Pengantin lelaki tu anak susuan emak. 
Jadi, adik susuan saya lah kan? 


Kemain lawa lagi pengantin perempuan...
Pengantin lelaki pun tidak kurang segaknya.


~Semoga Allah memberkati rumahtangga yang dibina~

1 comment:

zh-ena said...

kiranya adik lelaki jgk la tu