Pembaca Blog Ini...

Friday, February 22, 2013

Online Shopping

Saya lama tak tempah baju kurung.
Lama tak beli baju sebab payah nak cari kain yang takyah iron.
Saya selalu pi kerja pakai blouse ngan skirt je.
Takyah gosok.


Sesekali kalau perlu berbaju kurung, barulah paksa diri mengosok baju.
Kalua kena baju sutera, memang nanges laaa nak iron.
Terseksa jiwa. 


Tetiba saya ter like satu website yang jual baju muslimah. 


Terbeli lah dua pasang baju kurung kain lycra yang sejuk dan tak yah iron. 
Selesa dan tidak melekat kat badan.
Pattern dia lawa.
Sesuai untuk orang besar yang nak nampka kurus.
Cik abang kata saya nampak kurus.
Terus rasa nak order 8 pasang! (kalau murah)
Tapi, tak maulah beria sangat sebab kot kot duit nak pakai untuk hal lain.
Bulan 3 kena balik Melaka, kenduri kawin adik-adik saya. 

 


Try laaa terjah website tu. 
Best sangat! Puas hati!

No comments: