Pembaca Blog Ini...

Monday, July 15, 2013

Kedua, Ketiga, Keempat, Kelima

Kedua: 
Sup cendawan + sotong
Ikan kerisi goreng
Budu + timun (bahaya.... boleh tambah nasi 3 kali)
Kuih tepung pelita (cik abang beli kat tepi jalan)
Fresh oren.


Ketiga:
Siakap stim
Ayam masak merah.
Seri Muka
Sirap sejuk.
(Berbuka puasa di rumah abah tapi, bawa lauk sendiri)


Keempat:
Bawal sweet sour
Kubis lemak putih
Ayam percik (emak biras buat)
Murtabak
Air laici
(Berbuka di rumah abah. Lauk masak sendiri)


Kelima:
Ketam masak lemak cili api + cendawan
Kerang masak merah.
Ikan pekasam.
Murtabak.
Air cincau.
(First day Icah was here)


Maaflah update menu tanpa gambar sebab malas nak ambik gambar.
Saje je update kat blog sebab nanti nak rujuk balik senanglah kan....
Ini pun ada yang tertinggal juga sebab dah lupa macam buah apa semua tu.
Sahur? Tak yah nak tulis sebab setiap hari hanya makan coco crunch + susu segar.
Tak pun, corn flakes dengan susu segar...
Untuk kesihatan perut sendiri ni. Bukan nak jadi kurus sangat.
Maklumlah, dah tua (sangat) ni kan.
Banyak organ yang dah semput dek kerana makan sedap sokmo!

1 comment:

zarena heeney said...

sahur ena suka mkn nasi goreng jea
emmmm melantak tak ingat