Pembaca Blog Ini...

Tuesday, August 20, 2013

Jahit Bantal


Dah lama tak jahit bantal busuk. 
Last sekali, cik abang tolong jahitkan.
Tapi, dah lama dulu. Tak ingat dah bila.

Hahaha.. Dah tua pun masih ada bantal busuk. Cik abang belikan bantal ni masa tengah hangat bercinta. Tahun 2006 atau 2007. Kat Giant dekat stadium Shah Alam tu. 

Saya suka bantal ni bukan sebab cik abang belikan. Tapi, sebab bantal ni fleksibel. Kalau kita pi mana-mana yang perlu bermalam kadang-kadang takleh tido sebab bantal rendah sangat ke, tinggi sangat ke... Bantal  ni jadi penyelamat. Setiap kali. Saya lipat sikit, adjust sikit... terus selesa je nak tidur. Kadang-kadang cik abang pun pinjam bantal saya sebab selesa. Tapi, dia kena tahan bau lah sikit. hahahhaha

Oleh kerana ke fleksibelan itulah bantal merah bentuk bibir ini masih bersama saya. Esok lusa kena basuh lah sikit sebab masa jahit baru perasan yang memang busuk laaaa bau dia. hahaha.. Kesian cik abang terpaksa bersabar lama!

hahaha

2 comments:

zarena heeney said...

tunjuk skit ")

~ain said...

ena.. auwwwwwwwwwwwww.. malu!