Pembaca Blog Ini...

Thursday, October 3, 2013

Susuk Dara Deep Heat Lotion

Hamboi!


Siap nak bersusuk dara bagai?
Bukanlah nak langsing. 
Hai... macamana nak langsing 
kalau makan tak kawal mana dan tak buat senaman secara konsisten kan. 
Tak jalan lah kalau setakat bergantung kat losyen aje.


Tujuan utama beli mendalah ni sebab yang losyen pati halia mustajab tu dah habis.
Bertahun kot baru habis. 
Tak sapu tetiap malam. Kalau masa badan berangin tu, memang lah cari losyen panas-panas gini.
Lepas tu sedaplah kentut..

hahaha



Harganya mahal sikitlah dari yang mustajab tu.
RM48 kot kalau tak silap. 
Yang mustajab tu RM30++ je kot.
Tapi, yang ni pijau (pijar) nya lain macam.
Kalau tak cuci tangan dengan sabun betul-betul, memang meraunglah kalau tergosok mata!


Suka pakai. 
Kepanasannya berpanjangan. 
Kalau pakai malam tu, sampai esok pagi pun rasa panasnya lagi. 
Tak melekit. 
Tapi, leceh sikit sebab nak bangun cuci tangan pulok.

3 comments:

zarena heeney said...

ena suka lg pki anugerah
sedap jea

Sidratul Muntaha said...

lain kali beli sarung tgn plastik klu malas nak cuci tgn la weih
ahahha
aku rajin jugak sapu methyl kat bdn laki aku
tpi ngelat guna sarung tgn
ahaha

~ain said...

tak tahan lah.. dah kasi kat emak dha losyen ni. mak kata, losyen ni mmg nak membunuh mak dara!

hahaha