Pembaca Blog Ini...

Wednesday, October 2, 2013

Cheesecake Haku!

Hari Ahad baru ni, 
cik abang teman abah dia pi appointment doktor kat Kuala Terengganu. 
Saya pun apa lagi. 
Ambil kesempatan kirim barang. 


Kali ni saya kirim bahan buat cheesecake.
Teringin nak makan, tapi nak order sini kemain jauh.
Godek internet cari resepi paling senang nak buat.


Dah jadi!


Tak berapa nak lawa sangat.
Lantaklah kan sebab sendiri nak makan.
Ada pulak nak main order order?
Nak kena pelempang ke apa?
Buat malu ahkak ajelah...


Punyalah gempak membuat cheesecake sampai modem Internet kena panah petir petang tu.
Meletop! Terkejut aku!
Nasib baik ada modem spare dan cik abang tolong setting.


Hari ini dalam sejarah.
Buat kek keju sampai modem dipanah petir.
Petir pun terkejut sebab aku rajin kot!
 

hahaha

6 comments:

Unknown said...

amboi sempat lagi buat tu

Sidratul Muntaha said...

ahhaha
sabo jelah aku
smpai kena panah petir tu
aduhai

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

fav ni. tp fail mem baking

~ain said...

ena.. sambil tengok tv boleh je buat. kalau tgh rajin. kalau malas, maaflah...

~ain said...

ayu.. petir pun terkejut sbb aku rajin tetiba!

~ain said...

has.. ain pun! ini rasa dah ada, tapi.. rupa dia buruk haruk! hahahha