Pembaca Blog Ini...

Saturday, December 28, 2013

Cerita Keselesaan

Kita yang badan besar ni memang akan ada masalah fasal nak pilih bra yang sesuai. Saya pun lah. Kalau bab tudung saya cerewet, bab bra pun cerewet juga. hahahah.. Sebab mesti selesa lah. Sebelum ni pakai jenama Triumph... Mesti.. Sebab jenama lain dah cuba, tapi tak ngam. Macam - macam hal kang nanti.. 
Triumph ni kan macam mahal sikit, kan? Tapi sebab satu-satunya yang selesa.. maka itu je aaaa yang saya beli. 

Tapi, sejak dua menjak ni dah ada pulak orang jual Genie Bra. Hahaha.. seperti biasa saya mudah terpengaruh. Saya try lah beli satu. Satu set maksud saya. Ada 3 helai. Pastel colour. Pink lembut, biru lembut dengan purple mcm nak kelabu2 sikit. Malang betul yang kelabu purple tu tah mana pegi. Saya syak ada kat Melaka. Tertinggal kot. heheh. 

Kalau ada orang tanya, best ke idok Genie Bra nih.. Saya akan jawab cepat2.. Best! Selesa sangat. Lebih selesa dari pakai Triumph yang mahal itu. Genie Bra ni mcm sport bra. Ada sekali pad nipis disertakan. Support yang diberikan mencukupi. Tak londeh2 talinya. Senang dicuci. Boleh masuk mesin. Tak rosak. Makin selesa pulak. Takde batang besi terkeluar bagai. Tapi, takdelah renda2 seksi ke apa.. Kain lembut dan best. Tak gatal. Full coverage. Lelemak tak tumpah. ahahaha.. Tak de cangkuk2 yang lama lama berkarat. Harga pun tak mahal mana. Tak semahal Triumph pun. 

Korang boleh google cari. Kat instagram pun ada yang jual. Ada yang jual mahal. Murah pun ada. Saya dah beli dua set sekarang. Jap jap lagi nak beli lagi banyak2. Nak belikan untuk mak. Untuk adik. Keselesaan yang perlu dikongsikan. Selesa ni akan buatkan kita rasa lebih sihat. Tak sakit belakang. Tak tension. Takde la pucat mcm tak cukup oksigen sebab tersalah saiz. Terketat ke terlonggar ke.. 

Serius nih. Bukan cakap kosong. Sebab selesa sangat, dah tak pandang Triumph yang lama-lama tu. Tah mana pergi pun tak peduli. Macam habis madu sepah dibuang. 

First time beli tu kat penjual mahal sikit. Sekali jumpa kat instagram, jual lagi murah dari yang pertama. Sama je. Takde beza. Mungkin penjual pertama tu dapat brg harga mahal. So, dia jual laaa mahal. Yang penjual kedua tu pulak, mungkin dia dapat supply lebih murah. Tapi, kita mestilah nak yang murah dan berkualiti.. hehehe

Kalau nak tau penjual mana, bolehlaaa tanya saya kat email ke, pm ke.. Nanti saya bagtau lah detail. Saya tak jual tau. Saya boleh rekemen je mana seller yang murah tapi bukan fake product sebab saya dah beli. Sharing is caring, kan? 

Gitew lah...


No comments: