Pembaca Blog Ini...

Wednesday, March 12, 2014

Potluck Mac

Rajin betul officemates saya ni buat makan-makan. Potluck. Bawa sorang sikit makanan. Bulan ni punya menu utama nasi dagang. Lepas makan kita, tidooooo.. hahahhaha



Saya selalunya bawa diri je. Tak pun bawa duit, bagi je kat sesapa yang masak banyak-banyak tu. Sebab nak masak bawa ke opis sangatlah macam biasa kemalasan tahap dewa dewi angkasa.Plus saya takut masakan saya tak capai piawaian. Tekak lain-lain kan? Pastu tak reti lah aa nak masak. Tah bila lah nak berani masak banyak-banyak untuk jamu orang makan?

Hari ni rasa rajin sikit. Bawa dadih. Itu pun cik abang yang buatkan dan masuk kan dalam paper beg. Siap bawa masuk sudu semua. Saya tinggal angkut aje. Itupun malas. Apa daaaaaaaaaaaaa!


Ada banyak lagi makanan. Cheesecake, kek batik, bubur jagung, puding roti, ish... sampai petang ni boleh kenyang... Air teh o aje. Alaaaaaaaaaaaaaaa, kalau ada ais kan best..

Ok, bai.. 

No comments: