Pembaca Blog Ini...

Wednesday, March 12, 2014

Entri sangat Belated: Happy Birthday to CikAbang!

Punyalah banyak isu nak kena selesaikan bulan Februari sampaikan nak buat entri hari jadi untuk cik abang pun tak ingat.

Saya tak belikan dia hadiah pun. Selalu nya pun macam tu. Kitorang punya cara memang macam ni. Kalau rasa nak beli hadiah, beli aje. Tak kiralah hari jadi ke apa ke. So, kalau hari jadi tak de hadiah memang dah biasa. Sikit pun tak amik hati.. 

Tapi, mestilah kena ingat. Hari jadi orang tersayang.. 

Saya tanya dia nak makan apa? Saya masaklah... Dia request nak nasi tomato. Sebenarnya, saya tanya dia jawab apa-apapun boleh. Mengada. Pastu saya yang suggest nasi tomato. Dia pun ok kan aje... Acar timun tu pakai cuka kurma sebab cuka biasa tu takde. Pelik je tapi rasa sama je. Takde masalah..


Esoknya, dia suh buat rendang pulak. Saya dah buntulah sebab takde bahan kat dapur. Tapi, belasah ajelah.. apa yang ada kita leburkan aje. Jadi juga rendang main hentam. Resepi dah tak ingat sebab sebulan dah buat. Saya selalu macam ni. setiap kali nak masak, kena belek resepi. Kalau tidak, tak confident. hahahaha


Sebelum besday dia, seminggu dua tu dia dah teringat dah. siap minta saya belikan seluar basikal. Saya diam ajelah. iye kan pun tidak, cakap pun tidak.. Dua tiga kali dia ulang2, sayapun suh lah dia order. Saya bayarkan pakai cimbclicks. Dapat lah dia seluar basikal..... Saja je tak claim balik. Dia pun diam aje. Buat2 lupalah tu! hahaha


Abang sayang, selamat hari lahir! 14 Februari ...
Semoga abang dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur.... 
 

Dan semoga cepat kurus dan dapat badan macam Aaron Aziz, 
pastu belikan saya basikal supaya saya boleh juga jadi macam bini Aaron Aziz tu .. 
Nama apa ek dia tu? Diyana ke Dayana? 
hehehe

ok!

No comments: