Pembaca Blog Ini...

Wednesday, September 3, 2008

Hari Enjoy + Kuih Kaswi..

Saya rasa sangat enjoy bagi lecture ari ni..


Senang je ilmu itu datang mencurah ...


Mana tak nye..


bagi tutorial dan kuiz aje..


hahhahampeh..!!!!






sesudah tamatnya seisi kelas..


baru laaa saya ada peluang nak update blog..






tp, ok laa kan sebagai warm up bulan posa ni..


esok pun ada


2 kelas tutorial dan 1 kelas lecture..


tp sejam sejam je..


hari khamis saya enjoy sket.. kelas tak byk..tak mcm hari lain..


macam nak terkeluar anak tekak pok pek pok pek..




tp...ye lah ketenangan hati dan naluri di bulan puasa ni bertambah sket laa..


harap2 berat badan juga


bertambah KURANG laaaaaaaaaaa..


ahahahhaksss

walaupun ada la satu dua permintaan saya tak ditunaikan,


tapi saya tau dan sedar


tak semua perkara kita nak kita akan dapat


ada kalanya...


DIA nak uji kita dengan menidak adakan


atau dengaN tidak menunaikan permintaan kita..


jadi kita kena laaaaa


SABAR


kan abang kan kan...(apesal lak ni)
tetiba lak......


HMMMM...bulan bulan posa ni..


tetiba plak teringat........

kueh kaswi mak saya.... heheh

photo from http://nuruldiana008kitchen.blogspot.com

No comments: