Pembaca Blog Ini...

Monday, November 3, 2008

Bangga dengannya...........


Saya berharap..lambat atau cepat..suatu hari nanti saya boleh hasilkan sesuatu seperti
ini...

8 comments:

Tulip said...

ehh menjadi spt apa tuu? ..........poligami ker? hehehe..gurau jer tau...! hehehe

norainiammran said...

buat pengetahuan cik tulip.. buku buku tersebut adalah karya ayahanda saya.. bolehlah dapatkan di pasaran.. kalau berminat la nak poligami.. hehehe.. Yang tak berminat poligami, bolehlah dijadikan sebagai bacaan tambahan menambah ilmu lagi kan...

Tulip said...

i'm so suprise!kagum!! anak penulis buku rupanyaa..;)ayahanda penulis buku motivasi kerr?

Yat Ekhram said...

hye awak..

tq singgah blog saya :)

btw ayah awak ye imran tu?? dia ada tulis pasal buku lautan tu kan?

poligami?? errr..larikkk**
btw i'll link urs oke!

imah ammran said...

mukeku di ctu??!!
huahahahahahha!

c(=

Imran Yusuf said...

Along,

Penat ayah jenguk blog Imah yang satu itu: (http://ima95.blogspot.com), hampir setiap hari dia tukar template, kelmarin begitu, semalam begini, hari ini gitu-gini pula.

Esok entahkan macam mana pula.

Alahai....
[Tapi kalau nak tanya tentang blog tanyalah dia, insya Allah semuanya dihujung jari dia...]

meorjay said...

Salam Ain
Apa khabar? Harap sihat dan ceria selalu.
Wah! Meriah bolg Ain ni
Macam2 ada. Rajinnya Ain mengendalikan blog ye. Teruskan berkarya ye

norainiammran said...

cik tulip.. ayah karang buku motivasi..novel kerjaya.. dan beberapa hasil terjemahan BI ke BM

yat ekhram.. ye..ayah ada tulis buku pasal kerjaya di lautan

imah ammran.. takleh nk buat apa dah.. dah memang ada gambar yang itu aje..kalau ada gamabr Erra Fazira pegang buku ayah, aku taruk la gambar Erra..hahhaha

ayah... imah memang begitu..tak kenal erti jemu.. dia buleh jadi "penggodam" laaa.. hehhe

abg meor..bukan lah rajin sangat.. cuma bila ada masa terluang saja. Kalau tiba musim sibuk, memang "bersawang" la blog ini. TQ for drop by..