Pembaca Blog Ini...

Tuesday, January 20, 2009

Mengapa? Mengapa? Mengapa?????

Mengapa?

Mengapa??

Mengapa???

Sejak kami mengurangkan pengambilan karbohidrat dalam makanan seharian kami, suami saya telah kehilangan 4kg... Sedangkan saya baru 1kg...

Waaaa..... waaaa..... waaaaa...

Walaupun saya masih lagi lebih ringan daripadanya, tapi saya tetap tak puas hati...
jeles.. jeles...

Tak boleh jadi ni...
Saya mesti buat senaman naik tangga laju-laju seperti ini....

Atau

Saya mesti paksa suami saya balik kerja awal, dan ajak pergi jogging selepas balik kerja..(( tak boleh jadi macam ni, nanti suami saya lebih ringan dari saya pula))

Atau .......

Alaaaa... macamna nak buat ni...!!!?????

Nota Kaki: Abang, jangan nak gelakkan owg tau!!!Malam tadi sape yang makan mee rebus abah menambah 3 kali?? sape? sape? sape?... owg makan mihun je semalam...itu pun 3 mulut aje.. hahahha

4 comments:

zh-ena said...

usaha lg tuk kurangkan berat badan..taknak try korset halle nano ker :D

~ain said...

Ena.. ada size ke nak guna korset halle nano ni.. HAHAHAHAH

zh-ena said...

takder saiz, kain dia jenis flexible..jd blh memberi sehingga org punyer saiz pinggang 58cm..

~ain said...

waaah.. macam menarik aje.. berapa harga nye ni? tentu ribu ribu kan??