Pembaca Blog Ini...

Monday, February 9, 2009

Boring kan tak de cerita baru?

Ye.. saya tahu..
saya sangat bz untuk menceritakan hal-hal terbaru.. Lagipun ,saya dan suami bukanlah mawi dan ekin pun, yang orang sibuk nak ambil hatu tentang berkembangan terbaru mereka.. ((waahhh.. perbandingan yang tidak wajar))

Kehidupan saya dan suami seperti biasa..
Cuma, sejak 2 hari lalu mak dan ayah datang berkunjung ke rumah kami.. Jadi, extra seronok sikit lah kan.. Yang tak seronoknya, diet saya dan suami hancus lebus.. Kami baham nasi, setiap hari 4 hari berturut-turut.. Perut rasa ketat kembali, nasib baik berat maintain aje.. kami kene mulakan semula protein diet kami yang sudah rosak ini...

Mana taknya, mak masak sedap..
mak tanya ....
"apasal beras rumah korang ni tak luak-luak pun sejak mak datang sebelum ni?"

memang laaaa, kami kan dah lama amalkan protein diet..
((Walaupun mak ke rumah saya, mak jugak yang 'serah diri' nak memasak.. sebab mak tahu saya masak tak sedap.. AHAHHAHAH.. tapi kenapa ye? mak mak kalau masak mesti sedap kan? mungkin saya kene jadi mak dulu lah baru masakan saya sedap macam mak mak.. hehhe.. alasannnnn!!!))
BTW, protein diet ni bagus tau.. makan protein kekal kenyang lebih lama berbanding makan nasi.. perut pun rasa selesa aje.. kami cuma makan nasi seminggu sekali itu pun kalau balik rumah abah, itu pun ujung2 senduk aje. sebulan lebih kami amalkan protein diet ni, kami dah turun 4kg tau!! Ecehhh...

Target 'fasa pertama' kami, ialah untuk mengembalikan bentuk badan sebegini..

2 comments:

Anonymous said...

bagus kalu tak makan ns..mmg bleh turun berat badan...
amalkan terus..pas nie mesti nmpak come....heheheheh

norainiammran said...

Anonymous.. ye lah.. Tapi, lain kali tak mau laaaa anonymous.. bubuh laaa nama.. dan link.. boleh lah kita kongsi2 link...