Pembaca Blog Ini...

Sunday, April 5, 2009

Pemalas

Saya cuti hari ni..
Hari Rabu dah cuti dah.. Ni cuti lagi...
Kenapa ye, saya macam tak de mood nak keje sekarang..
Jadi pemalas...
Masuk kelas pun, student tak de semangat, tak berminat nak datang kelas..
Saya bosan sungguh laaaaaaaa!!!

Tapi, tak mengapalah.. Itu dah lumrah..
Saya berjanji pada diri saya sendiri, ini adalah cuti terakhir saya untuk bulan ini..

Kini, saya sedang menyiapkan projek Ikan Tawar. Tiba-tiba menyesal pula rasa di hati sebab tak siapkan awal-awal. Pesta buku dah nak dekat. Kalau lah saya lebih bermotivasi, sudah tentu saya boleh tersenyum sekarang.. Menyesal kemudian tiada gunanya!!!

Tentu 'mentor' saya tengah bising-bising sekarang sebab saya sudah lama tidak hantar progress kepada beliau...

Oh.. saya janji.. (banyak sangat janji), saya akan menghantar progress yang 'dirindui' nya itu hari ini..

No comments: