Pembaca Blog Ini...

Sunday, April 5, 2009

Terkenang semasa dulu.. Hatiku terasa rindu... (Part 1)

Jom..layan gambar-gambar lama yang belum pernah ditayangkan di Hakikat Kehidupan ini..

eceh.. siap tunjuk gambar nak sembahyang.. Biasalah, zaman-zaman belajar dulu. Zaman tengah seronok kan.. Semua yang dialami semua macam indah-indah belaka. Zaman 'saham' tengah naik. Zaman-zaman di 'urati' kan... Hati berbunga-bunga selalu..
Mak Mas, Erni, saya dan Yanti.. Semua ini kawan-kawan masa di UiTM.
Rindu nak jumpa diorang..
Mak Mas dah jadi pensyarah di UiTM,
Erni dah beranak sorang, saya sudah beranak tekak (hehehe)
Yanti jadi planner kat Johor..

Ini pula masa buat lawatan akademik di bengkel kerepek kira-kira 4 tahun yang lalu..
Kalau u ols perasan,
gamabar-gambarnya adalah orang yang sama aje.
Saya ni tak ramai kawan sangat.
Rakan sekelas ramai, cuma tak ramai yang saya rapat.

2 comments:

Anonymous said...

ain
sedih tgk gambar ni
teringat zaman2 gembira

norainiammran said...

Anonymous..
Alahai.. apa main sembunyi2 ni.. Buh ah nama... heheh

BTW, saya tahu, awak tentu salah seorang kawan saya yang ada di dalam gambar..

Saya juga selalu teringat zaman-zaman gembira.. Sekarang ni bukan zaman gembira lagi, tapi zaman bahagia!!! walaupun ekonomi gawat.. hehehhe