Pembaca Blog Ini...

Sunday, April 19, 2009

PROTON EXORA vs LEGO

Nampak macam cantik aje kan Exora ni.. Tapi, belakang dia nampak kureng sikit..
Lawak sungguh tengok iklan nya di TV yang sekeluarga naik MPV tanpa bumbung dan pintu.. Terguling-guling suami saya duk tergelak..


Heheh..

Meninjau blog adik-adik saya yang merendek di Pesta Buku Antarabangsa di PWTC sudah cukup membuatkan saya rasa:

Ceh.. adik saya siap dapat cabutan SEPARA bertuah lagi tu!!!

Teruja.. Geram.. Kecewa.. Menyesal.. Sedih.. oh..mengapa tiada rasa gembira??

Teruja sebab saya suka ke Pesta Buku..

Geram sebab saya memang tak berkesempatan ke sana buat kedua kalinya...!!!

Kecewa dan menyesal sebab saya tidak sempat menyiapkan projek Lego.
Oh, saya rasa nak berhenti kerja saja sebab nak siapkan projek Lego. Lepas tu, bila dah siap.. saya nak kerja sini semula. Boleh?? hahahahha..

Sedih sebab saya rindu adik dan keluarga saya..
dush..dush.. dah berlaki pun nak mengada-ngada.

Semalam, saya cakap kat suami..
"Abang, best kan ada MPV.. Exora pun best.. Tak lama lagi Perodua pun nak kuarkan MPV"

"Kalau dah siapkan projek Lego, tentu dah boleh bawa keluar Exora.."

"Cissss.." Kalau lah semudah itu..

Pak Mertua saya terdengar perbualan kami.

"Dah banyak dah ke buat?"
"Baru separuh.."
~Tak suka sebab pak mertua tahu hal ini. Saya nak buat suprise!!

3 comments:

norainiammran said...

jangan bimbang sayang nanti ada duit boleh lah kita beli lebih dari Exora k.jgn risau ada lah rezeki kita pas ni

abang bucuk said...

pasni kita beli lagi mahal dari Exora yek he he.jgn bimbang ah yek,skang ni usha dulu ah

norainiammran said...

abang.. jom!! kita g tengok kereta baru!! hehehe