Pembaca Blog Ini...

Saturday, April 25, 2009

Susah hati betul laaa...

Susah hati betul lah saya kalau saya tak dapat update blog!!

Meh lah saya update sikit.

Sekarang ni dah pukul 2.30 pagi 25 April ..
Mata dah kelat-kelat..

Baru sudah buat BAB 13..
Sepatutnya malam ni kena siapkan BAB 15 dah..
Harap-harap saya boleh capai target..
Kang kalau tak kang, mentor saya bising!! hikhikhik..

Kertas jawapan student masih belum diperiksa adalah tinggi sejengkal..!!!

Inilah sebahagian daripadanya....
Tilam dan bantal usang itu adalah port suami saya baring sambil layan Astro.
Suami saya sudah tidak ada di tilam dan bantal itu sebab dia dah tak tahan mengantuk..
Dah masuk bilik tidur kroih..kroih...

Dah..dah..
Saya pun dah mengantuk!!
Esok lah saya sambung kerja ye..
Kang kalau tak kang, syahid pulak saya kat atas sofa ni kang!!
Tata

Saya nak pergi peluk-peluk teddy bear saya yang sedang kroih kroih tu!!

Alamak!! Terlebih sudah!!!

No comments: