Pembaca Blog Ini...

Friday, May 22, 2009

Pendapat?


Kawan-kawanku yang wanita sahaja..

Saya nak minta pendapat ni.

Cuba tengok gambar rose itu!

Saya jadi begitu sudah 16 hari.

Ada lah rasa nyut nyut sikit kat perut..
Tapi, itu normal kan. Tak lah sakit sangat.. Biasa je..

Yang agak peliknya, sudah 16 hari tanpa henti dan sangat tenat..

Apa yang saya harus buat ye??

~Risau sebabnya, tak ada tanda-tanda nak berhenti pun..

7 comments:

honeylanz said...

ain, jgn biar. trs ke klinik pakar puan. esok pg trs pg tau...jgn tunggu lama..x tau apa punca n efeks nye nnt..

zh-ena said...

terus g klinik..bahaya la

norainiammran said...

has.. itulah.. semua suh pergi klinik.. harap2 tak da apa-apa yang serius.. :(

ena.. esok akan terus berkejar ke klinik.. doakan yerk..

Mrs LVoe said...

p clinic dear.. lama sgt tu

norainiammran said...

sha.. itu lah.. macam risau laa.. takut kalau ada apa-apa..

~Eila @ Along~ said...

haihhh..ain..naper biar yang oiii..period lebih 2minggu tu dah darah penyakit..better p cek pakar cepat sebelum melarat...

norainiammran said...

kak eila.. jangan marah naa..esok nak pergi lah jupa doktor