Pembaca Blog Ini...

Wednesday, May 6, 2009

Pening kepala


ohoo..
Ada ke orang dah kawin yang masih ada senggugut?
Saya pernah dengar orang kata, senggugut ni untuk anak dara saja.
Betul ke?

Saya, as you know..
bukan lah anak dara lagi.
Tapi, sejak dua menjak ini menghadapi masalah macam sakit-sakit belakang badan, pinggang, depan badan pun sakit juga.. gunung rapat pun ala-ala bengkak gitu..

Apa yang membuatkan saya pening ialah..
Masa anak dara dulu tak pernah pun rasa macam ni sebelum atau semasa bendera merah mahu berkibar.
Sekarang ni, sejak dua menjak ini aje..
bila bendera merah nak berkibar sejajar dengan jadualnya,
mulalah gejala-gejala ini terjadi ke atas diri saya..

Halaa.....
Senggugut tu PMS ke?
PMS tu senggugut ke?
Kenapa dulu tak ada sekarang pula ada..

Apa pendapat u ols tetang masalah saya ini?
Poning laaa kepalo den memikirkannya..

2 comments:

honeylanz said...

ohh..has yg anak 2 dah kdg2 PMS lg..tp maybe factor stress n improper dieting..

norainiammran said...

has.. ain rasa gitu jugak laaa.. mungkin improper diet atau stress.. heheh stress kah saya??