Pembaca Blog Ini...

Saturday, May 9, 2009

Rumah huru-hara

Huru hara je rumah saya.
Ini gambar 2 minggu lepas,
kali terakhir saya mengemas rumah.

Saya tak berkenan sangat laaa dengan tv kami yang kecil molek itu.
saya kan rabun, jadi seksa sangat laaa kalau tengok tv,
kena duduk depan-depan..
Makin rosak mata saya nanti kan.. alasan

Saya nak tukar jadi Samsung LCD yang besar sikit..

Kalau saya ada kuasa magik,
esok saya nak pergi beli tv ini
saya akan jampi TV kecil itu supaya ia membesar jadi begini..
Jenama LG pun cun juga.
Bila saya tengok Deko bersama Eric yang menaja LG Scarlet TV ini..
Gilo..
Meleleh air liur, beb!!

5 comments:

honeylanz said...

x tgk rmh has. lg huru hara.. kemas umah once a week je..hr2 yg lain pedam mata ..sana sini ada toys..suka la dgn LG scarlet tu

Abe smart said...

kita bakar jek tv kita tu ha ha ha

norainiammran said...

has.. rumah ada anak kecil memang macam tu. ain adik beradik ramai, mak puas kemas. kemas depan, belakang bersepah.. kemas belakang depan bersepah.. lumrah laa gitu..

BTW, memang cun laaa LG Scarlet itu!!

Abe smart.. (uwek..uwek..kembang tekak nak taip perkataan ini..) nak bakar tv? boleh.. tapi, sebelum bakar sila belikan yang baru dulu ye!! sekian.. heheh

Imran Yusof said...

Jangan beli LCD TV yang mahal-mahal.

Simpan duit banyak, kurangkan hutang semoga dapat merdeka segera.

Tidak semestinta nak kerja makan gaji hingga pencen.

Kalau mampu segera bersara, bersara awal lebih baik daripada makan gaji sampai pencen macam ayah.

~ain said...

ayah.. tak jadi beli.. lebih baik bayar hutang semua dulu.. heheh